BILL KAULITSZ & TH IN MAH HEART!



Liksom kolla, hur kan man inte bli inspirerad ?!!? Denne underbara ikon och hans älskade grupp Tokio Hotel ska jag se på torsdag ( kärlek ). Har gillat TH i flera år ( ända sedan några år innan dem blev kända i Sverige, då dem bara sjöng på tyska liksom och jag hatar tyska.. wierd va ?!!? ) och nu ska jag äntligen få se dem.. har inte lyssnat speciellt mycket på dem på sistone men sitter nu och gör det och förstår verkligen varför jag började gilla dem. Gillar dem fortfarande men nu är det mer än känsla utav att jag vill se dem bara :)

Sen alltså Bill Kaulitz ( sångaren ) han ser ju verkligen ut som en manlig ( tänk kille - kön, inte manligt utseende hehe ) Victoria Beckham!! Så JÄVLA snygg, plus att han har sån GRYMT cool klädstil! På bilden så är han modell för klädesmärket DSquared, jag säger bara woop-woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0