TACO KVÄLL + SYSTER 20 ÅR!!!

ÅH HERREGUUUUD MIN HALS!!
Puts väck!


Kom hem för en liten stund sen från taco kväll med älskade tjejerna <3 Vi firade Athra samtidigt eftersom min älskade syster fyllt 20 år idag ( igår ) woohoo  ;D  Och kvällen blev verkligen lyckad! Vi fick låna Narra's lägenhet ( Athra's bror ) i Grusåsen och den var riktigt nice.

Men shit alltså! Igår natt så fick jag världen hosta och när jag vaknade på morgonen så märkte jag att det var en förkylnings-hosta.. uuuft! Jag har liksom inte vart sjuk alls under hela vintern, så det var väl min tur nu då  :p  Men asso det kan man leva med, men våran grupp haha: Vi skriker när vi sjunger, vi pratar när vi äter och vi disskuterar inte utan vi snackar över varandra.. summa sumarum - ingen håller någonsin käften. Så nu efteråt så märker jag liksom hur min röst låter som om att jag vart på den mest intensiva SSK matchen haha  x)  och det gör sååå iont när jag hostar * tår i ögat *

Men kvällen blev ändå lyckad, fastän man trodde på annat under den här dagen. Men maten smackade amazing och jag hade bakat en tårta som överaskning åt Athra ( chokladpudding, vaniljsås, bananer och grädde ) och den blev även grymt lyckad. Jag var skit rädd över hur den skulle smaka för som det lilla pucko jag kan vara ibland så glömde jag socker i grädden * aouch * och samtidigt som jag kom på det så kände jag att ah: den här tårtan blev inte så fin som jag ville att den skulle bli. Som den typiska perfektionist jag är, jag kan verkligen förstöra för mig själv ibland och efteråt när jag gav Athra tårtan så för första gången tänkte jag liksom att: fan, tårtan blev helt OK och efteråt så ah - den smakade exakt som den skulle liksom. Så jag är hel nöjd.. Lite kul också för jag skrev: 10 år till 30. På tårtan hahaaha plus att jag satte i 20st ljus för att styrka på att hon blev gammal, jag och Athra har alltid sån ångest över våra födelsedagar ( båda var helt deppiga på vår 15 års födelsedag för vi ansåg båda att vi inte är barn längre hahaha - sjukt ? JA! Men såna är vi haha )

Herreguuud.. kommer börja gråta snart, min hals gör fööör ooont!!



Men men, efter tårtan så blev det även chipc och massa läsk + Paradise Hotel haha. Athra och jag satt och garvade ihjäl oss under hela avsnitten och alla ba: tyst, ssschhh.. va tysta, höjj man hör inget! Det var bara som att hälla bensin på brasan för vi började bara garva ännu mer. Har ni en gång börjat så kan vi inte sluta haha xD Älskar dig siz <3 Men ja.. så enormt lyckad kväll, måste deffinitivt göras om :)  Skriver mer imorgon.. måste se vad jag ska göra med halsen. FUCK att vi inte har någon honung hemma och jag orkar verkligen inte köra farmor och pappas blatte style där man tar en ljummen/blöt handduk och sover med den runt halsen. Så fucking obekvämt även om jag vet att det hjälper :p God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0