PUNKT LIST

Dator till lånes i 2 dagar.
THAANK YOU JEEIIISZUUZ THAAANK UUU!!!


Saker jag lärt mig om mig själv det senaste dagarna ( många p.g.a brits utav dator ):

  • Jag är inte så perfekt som jag trodde.. hmm.
  • Världen är inte en värld att leva i utan internet. Sorry farmor mamma, men hopprep just don't cut it anymore.
  • Vissa personer är bara falska och rent irriterande.
  • Att söka jobb på självaste arbetsförmedlingen istället för hemma sänker din chans att få jobbet enormt!
  • Jag måste få dansa - annars blir jag sjuk. Jag är grym på att dansa och jag är gjord för att dansa.
  • The Big Bang Theory är min absoluta tvserie just nu, det är liksom som min och Tonys humor satt RAKT i tv:n... ooooooh, spooky ( ?
  • Min bartender framtid, my mind says no but my heart says yes!
  • Jag är KÄR! ( inte en utav de mest djupa punkterna här på bloggen )
  • Jag och Elin är ett grymt dans par och förhoppningsvis kommer vi kunna göra stora saker tillsammans <3
  • jag är la.. ( det ska stå lat men ja är för la.. för att skriva )
  • Utan dator i ex. 2 dagar så kan man ha 8 mail och 25 notiser på FB plus att man har ingen aaaniing om vad som händer i världen.

.. något säger mig att jag har så mycket mer att predika om men liksom.. det är FÖR mycket i mitt huvud just nu, så om jag skriver om en sak så känner jag bara hur allt annat försvinner så det slutar upp med att jag inte kan skriva om något alls. Som tur är så fick jag väl ut i alla fall hälften i denna punkt lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0