MORNIN'

Gomorron, Gomooorron! Hör alla klockor sju.. uft.
HEJ!


Yeap, Niklas är vaken nu - why you say, why (?!) Joo för att jag ska på blöähäiga "Klivet". Typ en ungdomsgaranti för de som har gått på Arbetsförmedlingen i över 3 månader ( yes people, you heard it - 3 månader, makes me wanna puke ) där man då erbjuds eventuellt praktik eller liknande för att jag ska få ett aktivitets-stöd. Typ att man går till arbetsförmedlingen varje dag och ah, får typ som en liten summa för det. Säkert den minsta som finns men i alla fall något.

Min hals dock känner sig mer krasslig än vad resten utav kroppen gör ( it's trying to break free - REBELL! ) och vaknade upp med liksom hälften utav en röst och ont i halsen. Legat och hostat under hela natten så ah, ska se hur detta kommer bli.

Rolig nyhet ( roligt och roligt ) är dock att morsan har köpt ett busskort till mig, yes! Alltså man känner verkligen sig handikappat utan det plus att dem är typ svindyrt att köpa en massa bussremsor. Men men.. nu har jag käkat upp min frukost ( filkmjölk, bananer och socker - lite ovanligt men mums ) och ska bara fräscha upp mig lite med lite parfym sen äre off iväg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0