IT'S THE OH-MY-GOD PART - TIMES 2!

Heeerreguuud version. 2
Mitt huuvuuud..


Jag vaknade imorse utav att min mobil bara skreeeek åt mig. Visst den ringde men samma sak, lät högt gjorde den i alla fall. Liten kul nyhet dock, ett ställe som jag praktiserade på i 2.an ( och som min syrra praktiserad på i år ) ringde idag och frågade om jag ville jobba den 28.e och 29.e hos dem :)  Yeajaa. Tyvärr kan jag inte jobba den 28.e för då fick jag pass på Karlslundsgatan men den 29.e ska jag jobba på Gymnastikvägen - wiihuue!

Har haft lite kontakt med dem under åren eftersom mamma jobbat med några av dem, en utan mina boende jobbar hos dem o.s.v och nu när syrran praktiserade hos dem så togs kontakten upp igen rejält men ändå.. jag måste ha gjort bästa intrycket hos dem för dem kom fan ihåg mig allihopa och ville att jag skulle jobba där haha fastän det gått snart 2 - 3 år  ^^  Niklas is lovable, mwuoohahaa!  

Det tråkiga är dock att asso.. dem behöver ingen personal. Samma på Karlslundsgatan eller någon plats för funktionshindrade, de finns för mycket personal liksom. Jag säger dock inte nej till vikariat eller så men skulle ju vara kul med fast, åtminstonde typ 50% - men men, nu ska jag bara må bra över detta ;D  

Men nu till den hemska "heerreguuud"-delen. Vi hade kul igår och jag älskar verkligen att ha så roligt fastän man inte druckit något ( även om jag inte säger nej till en shot eller två heller ) men imorse när jag vaknade kändes det som om att jag hade vart stamkund deluxe på Systembolaget och halsat varenda 70%-are som fanns i affären.. inte kändes det helt ok heller att man skulle prata jobb med en chef heller haha * vakna upp niklas, vakna upp - och det är snabbt! *

Försökte på mig farmor och pappas blatte tekniker att sätta en blöt/varm halsduk runt halsen medans ja sov men det hjälpte inte helt.. dock tror jag inte att det blev värre heller. Men har bett mamma att köpa hem honung och funkar inte det så drar jag till med drastiska metoder och kör ett "whiskey svett-bad" som tydligen ska rensa hela kroppen ;) Måste bara komma på vart jag ska få tag i whiskey'n för de är ju inte som om att man har liksom 1dl bara liggandes i ens rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0