FOX / BECKHAM ( ? ) BECKHAM x 2 ( ? )

Fashion check!
To be, or not to be my sex partner ( ? )

Såg på blogg.se att Megan Fox tydligen har blivit Armanis face utåt och gissar på att hon då har ersatt Victoria Beckham som Armanis musa. Men vem är snyggast ?

Jag kan ju bara säga från mitt perspektiv att Megan Fox är typ the number one reason över hur jag kan veta fo' shu' att jag är bisexuell och inte gay.. för seriöst, jag skulle inte banga för 5 öre alltså. La märke till Megan i somras då jag såg henne i flera tidningar och jiiszees! Visst, hon är lite fake i och med att hon har operet sig men ändå - om det där är resultatet efter att ha opererats sig så daaaym. Då borde vi alla operera oss fan  x)  Men samma där med Victoria Beckham och jaaaa.. i min drömvärld så har hon gått upp minst 10kg, jag vet att Victoria är totally wannabe-benrangel-från-biologi-salarna-i-skolan men jag tänker inte hänga upp mig för det. Hon kommer gå upp i vikt när hon förstår att det är skadligt för henne.. men men. Jag känner ändå att hon är så grymt jävla snygg + att hon är liksom queen av mode. Sarah Jessica Parker är typ queen of fashion i serien/filmerna Sex & The City men Victoria är f*ing queen IRL, no joke!

Hon typ vaknar upp på morgonen, klär på sig och ba BA-BOOM: FIIIEEERCEE! Med en matchande och såklart fierce frisyr på det också.. Så yes. Där av dilemmat för mig för vem som är snyggast, för det är inte bara utseendet kroppsvis: Victoria är ju en fucking Spice Girl for cryin' out loud också så hon är så mycket mer än vad Megan någonsin kommer kunna bli hehe ( Spice Girls fans, hoollaaa' ). Men sen kan vi ju expandera tänkandet lite..

They may be sizzling hot... but they an't got shiiieeet on DAVID! Mwuohaahahaa. För ah.. fast måste välja mellan Victoria och David så blir det lite twistat för om ja får ligga med Victoria så har jag ju legat med en Spaaajs Guurl liksom.. CRED ( ? ) YEEEAAH! Men David är ändå the maaaayn, så grymt sexig så det går inte liksom!

Men den ultimata "säng-drömmen" är dock David och Victoria tillsammans: ménage-à-toi a.k.a sexy-firebolts! Alltså som sagt - Victoria Beckham + 10kg, men ändå daaaaym!!! Det är verkligen mitt favorit par att ha 3 kant med, ooouuf!
Megan Fox behöver jag dock ingen extra person till, henne vill jag inte dela med mig utav utan vi ska bara vara med varandra och leka vampyrer i sängen.. eller ah, om David krånglar och är så envis över att vara med så kommer jag ju inte precis stå och cock-blocka honom i dörren.. kommer vara mer: be my guest, do you want a drink with that ? :p haha. Så yes.. nu har ni all den faktan om mig och tankar.. hoppas detta kan hjälpa er i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0