FARLIGA SINNEN + JULMIDDAG.

Godmorgon :)
Julmiddag idag ?


Yeap, tydligen ska vi till min moster idag och ha lite utav en julmiddag. Min morbror kommer dit med några utav sina ungar ( typ 4/8 ) och dem firar inte jul med oss, så nu ska typ dem flesta dit och ha en liten jul-middag med fika, mys :)

Men ah, nuuu hörreni - ooooooh! Igår skulle jag gå och lägga mig vid 3 men så såg jag hmm.. filmen Farliga Sinnen börjar straxt, har inte sett den på forever och jag vet att jag verkligen gillade den förut. Så ah, bestämde mig för att se den och shiieeet, jag ångrar inte det de minsta! Det är seriöst en utav de bästa filmerna som jag någonsin sett.. liksom man blir så glad, man blir så ledsen, man blir så förvirrad, så förstående asso den är SÅ BRA!  Det är absolut en utav mina favorit filmer.

Michelle Pfeiffer spelar skit bra och är ju snygg som få och asso Renly Santiago som spelar Raul är såååå sexig och så jävla SÖT!!! Jag satt seriöst och asgarvade av stolthet och glädje till saker som dem gjorde i filmen :) Ni MÅSTE se den om ni inte sett den innan. Jag ska LÄTT beställa hem den om den finns på nätet.. Låten Gangsters Paradise av Coolio är också med i den här låten och jag kommer ihåg hur mycket jag älskade den låten när jag var liten.. I still do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0