CAFÉ KAFFESTUGAN

Fika, fika, fika!
Mys, mys, mys..


Idag har vart en urmysig dag.. eller ah, har inte gjort så värst mycket men lite överväger mycket. Klockan 1 tog jag bussen/tåget till Rönninge med älskade Lenita och Lee för att fika på ett uuuurmysigt café som finns där: Kaffestugan!

Var så längesen vi umgicks tillsammans och verkligen satt ner och pratade och det var samtidigt väldigt längesen jag satt ner och fikade. Sötnos Elin tipsade mig om det här cafét och det är litet, luktar kanelbullar i hela lokalen/rummet och så underbart mysigt, inte överdrivet dyrt heller. Kändes som om att vi hade suttit där i typ 30min men egentligen hade vi suttit i 2 timmar... älskar när det är så för då betyder det att man har haft det kul.

Saknar mina tjejer jätte mycket så hoppas att vi kan göra om den här lilla café rundan igen snart :) Ska även tipsa Elin (numero dos) eftersom hon tycker om att testa olika cafeér o.s.v och sedan skriver om det i sin blogg. Tror hennes blogg är länkad till höger här på min sida så titta gärna in där och se om hon kommit med några nya recensioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0