ARE WE HUMANS... OR ARE WE DANCERS.. WITH NICE AAASSEEESS ?!!?

Kollade för någon timma sen på So You Think You Can Dance (SYTYCD) och alltså.. jag älskar det programmet!
Jag har vart ganska dålig på att komma ihåg att det går o.s.v och missade typ hela säsongen förra året men not again! Nu ska jag fan se till att se hela för kommer ihåg hur bänkad jag satt på dem 2 första säsongerna <3

.. and the absolute fun part is... that there's sooooo many hot guys, wooopduudii-woop-woop!

Finns samtidigt så många dansare som man liksoma fastnar för, gillar deras stilar o.s.v. När 2 utav de manliga dansarna skulle "battla" om vem som skulle få stanna kvar så var ingen utav dem någon som jag hade fått upp ögona för, så båda var liksom lika neutrala för mig..

Tillslut beslöt jag mig för att bara: ok, jag får gå på uteseendet.

Så såklart valde jag den underbart vackra, färgade mannen med rumpa som carved by the man himself.. men sen så kommer den andre killen ut. I svart linne och svarta boxers and with a booty to fill'em with. oooooooh loooord! Jahaap, fan ska jag göra nu da ?!!?

Men slutade tillslut med att jag hejjade på the white boy from Miami eftersom han trots allt hade bäst solo. "Mr. Chocholat man" körde stepp och ah... jag kan kolla på det under en musikal men efter det så räcker det för mig, aldrig vart någon stil jag fastnar för.

Hehe, men nu så känner jag bara hur jag är som syrran efter Idol.. hon går runt och skriker "sjunger" och ska höras i hela Fornhöjden efter att hon sett alla stå och sjunga och nu vill jag bara gå och pointa mina fötter, sträcka på mina ben and god knows what. Som tuuur är så är min ena syster bara 13 år och har förhoppningsvis inte likadana tankar som mig angående de manliga deltagarna i programmen ( men snaaart så.. fan ska jag göra då ? Vi har ingen privat källare som man kan låsa in henne i tills hon är 18.. 20 år ?!!? ) för jag vet då vad vi skulle kunna göra meeer än att dansa, yes, siiiiiir.

Squeel like a pig, squeel like a pig: iiih iiih iiih iiih!!! GIMMEE SOME OF THAT HAAM!!
HAHAAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0