JOBIDDI JOBIDDI JOBB!

Jobba, jobba, jobba, jobb..
.. makes Niklas häppi.


Förra veckan så jobbade jag 1 dag på K-Gatan där jag vart tim-vikarie sedan länge och jag jobbade även min första dag på Gymnastikvägen ( daglig verksamhet för funktionshindrade ) där jag hade min praktik för ca 2 år sen, men i och med att min syrra hade sin praktik där nu så fick jag liksom upp kontakten med dem igen vilket glädjer mig så!

För annars hade jag inte fått samtalet jag fick idag. Ett samtal med gruppchefen som ringde och frågade om jag kunde jobba några pass, sure tänker jag. Slutade upp med att jag fick jobb för varenda vardag hela Februari ut, YEAJ! Tydligen så var det någon som skulle vara hemma i någon vecka och dem ville att jag skulle komma in hos dem mera och därför fick jag passen, nice bajs koko bird!! ;D

Kände typ hur en sten bara föll från mitt bröst för detta betyder att jag kommer kunna betala min danstermins kostnad. Inte liksom hela klumpsumman bada-bing-bada-boom men eftersom den större delen utav den lönen jag kommer få då kommer gå till den kostnaden så vet jag i alla fall att jag kommer KUNNA betala den, YEEEAAH!!!

Så jävla nice och det sjuka är också att jag var på SOC idag och hade möte om försörjningsstöd och det kändes verkligen som att typ ah.. someone gave me a break - finally!

Imorgon ska man även till en arbetsintervju för telefonsäljning * suck *. Typ världen sämsta jobb ever, HATAR när folk ringer och ska sälja saker till än men känner att jag måste testa för jag vill få erfarenheten utav telefonväxlar, vilket är bra att ha sedan när man söker exempelvis receptionist jobb.

Så yes. Skriver mer sen för har massa, massa tankar i huvudet om dans som jag vill få ut så förhoppningsvis håller dem sig kvar där ;) Tyvärr får jag inte jobba med någon snyggin som på bilden men jag klagar inte... bara lite. MER LÄTTKLÄDDA BYGGARBETAR TILL VÅRDEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0