GUY NUMERO UNO ( ? )

Herreguuuud is the word..
.. and it's enoying as hell!


Jag KAN inte sluta säga: Herreguuud, och jag måste verkligen dra ut på det också liksom - HeRRe( för jag betonar verkligen R:en ) Guuuuud!! Låter så jävla fult and I have no idea of why I'm saying it!

Nu sitter jag i alla fall här och har värsta rushen i blodådrarna utav en typ I-wanna-do-shit-feeling. Idag jobbade jag inte, har värsta sprickan under tån som jag haft sen typ 1 vecka tillbaka och ah - jag har kunnat leva med den. Men så igår så försökte jag göra något åt det och satte på sårsalva och plåster vilket var ett HUGE MISSTAKE! Imorse när jag vaknade kunde jag inte gå på foten för 5 öre, DAAYYM!!!

Så det var bara att ringa och säga att man inte kan jobba för hur realistiskt är det att jag ska kunna hjälpa personer till toaletten, i deras sjukgymnastik eller gå promenad med dem om jag själv inte ens kan använda ena foten ( ?!!? )

Så ah, men jag dog inte av att vara hemma för jag var verkligen urtrött också, men men.

Idag har jag inte gjort så mycket, fikade med Athra & Therese och... shit! ( var så nära på att skriva herregud ) vad jag har saknat dem! Liksom humorn, snacket och allt.. speciellt med Athra. Den tjejen kan min humor ut och in mest av alla, vi är som tvillingar i själen jag svär! Dem introducerade även mig för Pradise Hotel Andreas blogg och jag dooooog:

PH Andreas är den förste killen med liksom blondt hår och blåa ögon som jag fallit för, inte alls min smak annars. Men han är SÅ faaaayn! Hans hår dödar ju, älskar det. Han har världen vackraste tatueringar ever ( katolsk-kristen konst is to die for ). Hans kropp är format efter vilken grekisk staty vart som helst ( dock brukar dem ha världen minsta peepee, hoppas inte de om honom haha ). Hans klädstil är SÅ skön, jag absolut älskar att han också skriver en massa inlägg just om herr kläder för de finns de inte många bloggar runt om i Sverige, tycker jag!  Vet att det finns men inget som faller i min smak..

Så ah.. just nu är han bara så guy-number-one. Plus att han har fått mig att vilja göra mer modellsaker, när man ser hans inlägg om modellande o.s.v, plus att liksom hans klädstil får mig att vilja kasta ut allt mitt gamla och bara skaffa nytt, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!

And that's never gonna happen, men jag vet i alla fall att jag måste klippa om frillan och fixa den oftare till en s.k. "sidehawk" för jag såg en film med mig när jag hade det och då den var nygjord och jag är FETT snygg i den hihi, natti natt!





oooouuuf, I swear I can hear Jezus singin' in tha background!
WHAT'S there NOT to like.. COME TO MAMAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0