UNDERBAR KVÄLL MED MARINA!

Hungarians does it better..
Pannkakor FTW!


Hellu  ;D  Kom hem för ett tag sen från älskade Marina.

Hade inte träffats på över en månad så nu blev det äntligen av och med lycka! Vi hade planerat att göra "palacsinta's" vilket är pannkakor på ungerskt sätt och det gick som det gick. Det är jävligt lurigt det där så man ska helst ha gjort det ett tag innan man får dem som dem ska vara (farmors är bäst) så det slutade upp med att vi satt där med underbart goda vanliga pannkakor typ, fast lite bättre bara haha.

Sen under och efter maten så pratade heeelaaa tiden, mycket att ta igen och mycket killsnack! Var lite svårt där att försöka komma ihåg hur många dl mjöl man hällt i bland allt snack hehe  ;p 

Sen efter att vi låtit pannkakorna lägga sig ner i magen och efter en massa prat så bestämde jag mig för att komma igång med Banana Smash'arna som Marina har bönat och bett om att få smaka på under flera månader haha och jag kan ju säga att dem blev lika lyckade som alltid och hon älskade dem, whooo doesn't liksom!  x) 

 

Så där låg vi i soffan helt förstörda, fast på ett bra sätt. Snackade, jag överaskade Marina genom att visa henne att jag kan sjunga på arabiska hehe och vi satt och kollade på massa patetiska människor på YouTube (Göteborgs Stoltheter, Kissie, KrilleBooi ) och usch, va man kan skämma ut sig själv alltså!  Men men, deras val.

 

Så det här var en grymt lyckad kväll, synd bara att hon skulle jobba imorgon för annars hade jag fan dragit med en tetra ( haha, tiderna har ändrats.. flaska är oldschool ) - tetra vin och druckit lite utav hennes alkohol som hon fick med sig från Serbien.. another time baby, another time.

 

Men så imorgon är det i alla fall planerat att jag ska upp vid 10 för att sedan åka ner på stan för att käka frukost på älskade Nancys med kusinen  <3  ( PFFF! Som om att jag bara har en liksom.. haha )


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för kvällen honey... Du är underbar och jag var så glad att se dig! <3

2009-09-09 @ 11:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0