EARLY MORNINGS

Have I gone coocoo ?
... 'cause I'm loving the early mornings.


Så nu är jag hemma. Vart på info-möte för SOC och ah, sorry för dem som jobbar där men daaamn! You totally feel like a failure when you're there * suck *.  Men jag måste erkänna att jag älskar ( just nu i alla fall ) dessa tidiga mornar, alltså för jag hatar verkligen att behöva sitta hemma. Att inte ha någe pengar att göra något med o.s.v. Så idag fick jag gå upp 08.15 och det kändes helt ok :)

Hatar att vara så sysslolös.

Men idag på planeringen så är det att vid 13.00 åka ner på stan för att käka lunch med söta E, vi ska testa på det nya stället Taco Baren som öppnat nere på stan och ska vara med honom tills han börjar jobba. Sedan blir det Streetdance och Balett för hela slanten, hela slanten förutom mig. Jag var ju på workshop igår där vi hade Cherie Hampton som gästlärare och daaaym! That girls is fiiiineee..

Men seriöst alltså, hon är grym på alla sätt. Hon ser ut som den vackraste ängeln men när hon börjar dansa så får hon en attityd som liknar: i'ma fuck u up with this hiphop!  Så jäkla awesome, hennes kerografi var verkligen out of this world! Så grym och så jävla svår.. men det värsta var inte det. När vi började så ville hon köra styrka med alla och SHIT jag har aldrig pressats så hårt. Det är därför jag inte kan dansa idag, har så ont i kroppen och har tyvär slitit på nacken så kan inte röra mig typ. Jag har aldrig typ förstått mig på hur fan man gör ordentliga sit ups så jag håller på och spänner nacken hela tiden så idag har jag ont i nacken och käken.. all hell breaks loose när jag försöker jäspa liksom  x)  Så ah..

Just nu sitter jag och får lite ångest, ska vi verkligen testa Taco Baren ? Tänk om det är dåligt så kommer jag ha slösat 70;- på något bajs och jag är verkligen sugen på Nancy's taco haha! Så får se om jag kan övertyga Emanuel att skita i den dära Taco Baren och testa den någon annan dag * fniss fniss *

HOLLA'!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Niklas, roligt att du läser mig blogg!



Sv: Jag tror man helt enkelt gör en vanlig tårtbottensats i en cupcakeformad panna. Sedan delar man den i tre delar och fyller som en vanlig tårta!



xxx

2009-09-17 @ 03:45:17
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0