SKOLNOSTALGI - INTE ROLIGT!

Waaazuuup!!
.. what yo dooooin' ?!!?


So.. tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg dedikerat till Ms.G från Igelsta  ^^  Var på besök på Igelsta idag och daaaym! Alla bara: vem är du ? vad gör du här ? Vad ska du göra ? VADÅ VAD SKA JAG GÖRA ?!!?! I beloooong here, jag har gått här längre än vad du har  x) 

Nej så det var en lite udda känsla.. liksom att det inte flöt på utan det var mest känslor av nostalgi * blööää *
Var där med Salle och svär alltså jag älskar honom, det fick mig verkligen att sakna skolan: liksom saknar att ha alla underbara människor runt om än 24/7. Samtidigt blev jag fett irriterad, vem går till skolan på en fredag ?! HAHA! alla hade dragit hem liksom så vi har bestämt att dra tillbaka dit på tisdag eftermiddag  ;D 

Salle och jag var lite jävliga och snodde lite mat men nu, snälla Igelsta personal - framför denna önskan till köket:

Bara för att det är en köttsoppa så är det inte Gulash!!!

Men det smakade gott i alla fall.. sheeeeet! Jag saknar verligen skolan asso  :( Men ikväll då - Underbart söta Emanuel kommer hit för mys, blir Boat Trip + Sister Act 2 + vin och lite snacks - yeaaj! och imorgon blir det dans träning på morgonen ( 3 & ½ timma *pust * ) och sedan kanske utgång i Stockholm.. får se hur det går, är verkligen så extremt sugen på att få en liten buzz i huvudet  ^^ 


Kommentarer
Postat av: Skolfröken G

fniss Inte varje dag man får något dedicerat till sig!

2009-09-18 @ 17:01:31
Postat av: Gunillisch

Välkomna tillbaka.....psst - jag har lunchkuponger...

Kram

Förresten..Ms G? Kajsa eller jag? Båda va?

2009-09-23 @ 11:22:27
URL: http://igelstaluckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0