ROCK BOTTOM!

Shit, I just hit rock bottom... but, it feels kinda ok.


För asso, vet ni va jag just gjorde ? Jag sökte jobb på Mc *huuöörk*.. Mc Do *uurghh*.. Mmm *hueeörk*.. MC DONALDS!! * .. tystnad.. *  Alltså för, för mig så är det rock bottom. Miljön är äcklig, McDonalds må snacka om hur fräscht och skit det är men we all know that, that ain't the truth!

Don't get me wrong, jag älskar att käka där men I know.. you know, I know - we all know about all of the dirty shit that's going on behind those machines.

Men jag lever fortfarande och jag tror faktiskt att det som håller mig levande är känslan utav: if you hit rock bottom, there's no other way then up! För I got bills like everyone else, jag har en familj som behöver pengar.. I GOT TO PITCH IN!  Jag har fan planer också; dyra planer om att resa utomlands och jag ska vara glad om jag ens hinner få ihop pengarna för allt sånt tills sommaren 2010.

... och förhoppningsvis så kommer jag ha en ok tid på McDonalds om ja nu får jobbet för det är fan en skit bra merit att ha på CV:T, trust me! Samtidigt har McDonalds väldigt konstiga jobb tider så jag som då gärna jobbar natt kan eventuellt köra dubbla pass, för om jag tar natt OCH morgon passet så jobbar jag bara typ från 22:00 till 11:00. Det är skit att jobba så mycket men fortfarande så har jag räkningar att betala och med skit lönen från McDonalds så kommer jag behöva jobba mycket för att få ihop en normal lön.

Peace out ya'll.


Kommentarer
Postat av: Tessan

NO NO NO BOYFRIEND!! NO NO NO!! DON´T DO IT!! HAHAHAHAH

YOU WILL REGRET IT!! jag lovar!!!

2009-10-16 @ 00:15:27
URL: http://devilishsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0