MÄTT OCH BELÅTEN

Ooouuwiiiee!
Mätt som få just nu.


Satte mig just nu ner här och är grymt mätt alltså. Försökte göra mina egna små Focacia's hehe och det gick helt ok: Vanligt brödrosts-bröd, sallads ost (bad om feta ost men det blev fel.. men funkade typ det också ), vanlig ost och kyckling. Vi har sån där smörgås grill så la ihop två bröd bitar med allt emellan och grillade.. till det hade jag sallad, paprika och gurka - SÅ gott!

Så yeaap, nu är jag happy.
Att vägen till manens hjärta går genom magen funkar deffinitivt för mig  x) 

Men nu ska jag ta det lugnt, kolla lite tv och så.. föresten - Är det någon mer än jag som med tänderna vill riva av kläderna från Tim på "Mammas pojkar" programmet ?!!?  Jag smääälteeer, så jävla sexigt så att det är sjukt. Buns of steel, yes!

Kommentarer
Postat av: emma

jodå tack (: vad gör du ikväll?

2009-10-22 @ 22:35:26
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0