LYCKAD KVÄLL - CHECK!

Go kväll.
Utmattad!


Kom hem från moster för ett litet tag sen och har nyss gjort mackor till imorgon. Har ju dans vid 11.00 så försöker förminska allting jag måste göra på morgonen för att sedan kunna sova så länge som möjligt haha.

Kan även säga att jag haft det mega-mys ( som alltid ) hos min moster.. älskar att vara där! Och som jag trodde: vinet kom fram tillslut, fast nu så var det morsan som hade köpt med sig ett nytt, väldigt gott. Brereich Niersten heter det, sött men vinigt - kostar 150 spänn för en box.

Jag skriver mer imorgon för nu måste jag fan sova.. men, kan ju berätta att jag köpte Twilligt böckerna 1, 2 och 3 ( med hårdpärm ) idag och sparade 520 spänn!!!! Vill ni veta hur ? Och hur ni kan göra det ? Kolla in imorgon  ;)

Kommentarer
Postat av: N O O K A ♥

Vad snygg blogg du har!

2009-10-24 @ 10:28:21
URL: http://nooka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0