JOBB 09 - NOT MAH STYLE..

Mooove bitch, get out the way!
Not my cup of tea.



Det dära Jobb -09 eventet som jag drog på var inte riktigt vad jag hade förväntat mig.. eller så vare det bara det att det inte passade mig.

När man väl kom in på Berns salonger ( där det hölls ) så fanns det stånd överallt men det tråkiga var att företagen var ointressanta eller så kände jag inte till dem men dem var inte tillräckligt intressanta för att jag skulle bry mig. H&M hade ett stånd där och ah, jag har vart på deras hemsida och kollat deras "lediga-anställnings" sida så det fanns liksom inte så extremt mycket dem kunde komma med. Frågade dem lite snabbt om ett jobb jag hört om men kom inte riktigt därifrån med mycket mer info än vad jag hade.

Jag ångrar deffinitivt inte att jag åkte, man ska åka för att se vad dem har att erbjuda.. bara det att detta ställa inte hade så mkt för mig. Berns Salonger kändes inte heller som världens bästa ställe heller att vara på för det var TRÅNGT, alla sprang runt och så alla dessa hundratals personer som kom och frågade: har du en jobbcoach ? ( jag vill inte ha en så jag sa att jag redan hade än, annars hade man aldrig blivit av med dem ). Så njaaee, no.. not my cup of tea.

Ångrar dock inget och jag har fortfarande humöret uppe  :) 

Har just fått ett hem ett paket som jag skickat efter med vampyrtänder i - Y.E.A.J!  Hade ett par i högstadiet och nu ska jag fan testa om det igen.. har inte riktigt tänk gå runt med dem på stan och har ingen maskerad inbokad så jag veeet faktiskt inte vad jag ska med dem till: vet bara att jag vill ha dem och att Lee vill att jag ska ha dem haha  ;p  Så det blev att man fick hem dem  ^^ 

Senare idag blir det i alla fall att först färga ögonfransarna ( 97;- på Hairfashion Academy ) och sedan blir det syskon kväll då man drar med syrran till Kungshallen för att käka och sedan till bio för att se förhandsvisningen utav FAME!

Vet ni vad jag kommit på ?

Jag skriver blogg när jag är mitt hypade jag då jag har saker att göra mm. Jag har inte skrivit mycket de senaste veckorna för ah, jag har levt ett skit tråkigt liv då jag bara suttit hemma mestadels och när jag väl gjort något så har det inte vart det roligaste sakerna i högen precis.. om man nu inte ser AMS som ett tivoli. Men nu när jag gör lite saker o.s.v så känner jag hur skriv glädjen kommer tillbaka  :)  So we'll see.. skriver jag inte så betyder det för att jag säkert lever som en vardaglig tråkig svenne och inte mitt riktiga hypade Niklas á la flummunge liv!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Va trist att det inte gav nåt, men men. Hoppas det löser sig ändå.

2009-10-06 @ 20:06:02
URL: http://www.jonssonhed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0