HAPPY DAY WITH HAPPY FACE

Hallu everybody  :)
Smile on face - check!


Sitter här nu vid "min dator" ( som står i mitt rum ) men som konstant dör p.g.a överbelastning, frustration. Så jävla jobbigt för jag har flyttat över allting från stationära datorn till en extern hårddisk.. vad hände ? NADA.

Så fattar inte vad problemet är.. har försökt att få hit min kusin som är en riktig IT snubbe men no, no. Way to bussy to help out, what eevaaaa!

Jag är i alla fall glad idag  ;D  Har spenderat dagen uppe i Stockholm med älskade Sabine och Sabrina ( som fyllde 20 år idag, wooohoooo för dem ), Athra och Therese. Vart så jäkla skönt för har på något sätt äntligen fått komma ut och inte känt mig som världens mest fattiga unge någonsin ( vilket jag oftast gör ) för nu hade jag pengar på fickan som skulle gå till ett par jeans men blev att man fick hem 1 tröja, 2 armband och 1 halsband med också. Inte speciellt ekonomiskt men ibland måste man fan få skämma bort sig lite..

Har även pengar sparat tills på lördag då det blir att dra till T.G.I Fridays på Stureplan för att fira Sabine och Sabrina med underbar mat, jag älskar det stället! Kommer bli så jävla nice asso, har sett fram emot det i 2 veckor fan... samtidigt så kommer dem nya byxorna och nya hängslena komma till användning, yiipiie!
Ser ni ? När jag är glad - då skriver jag. Hoppas att det blir mer sånt här för jag gillar att skriva  :)

Brorsan tjej vill även att jag ska baka cupcakes till lille Alfons födelsedag, då hon köper allt som behövs i receptet, så det blir kul. Cupcakes är inte bara för ekonomiskt syfte, jag tycker om att baka, så det kommer bli roligt. Få något att göra liksom  ;D
KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

hemskt när datorer kraschar! det hjälper inte mycket att överföra allt till en extern hårdisk heller. Jag fick köpa en ny dator helt enkelt...:/

2009-10-22 @ 00:42:13
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Tess

Hejsan :)



Just nu pågår en Veckans Blogg-tävling i min blogg, där jag försöker hitta alla intressanta, roliga bloggar där ute. Det hade varit kul om du vill vara med! Jag ska snart utse finalisterna, så om du vill vara med är det bara att anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-tavling-here-we-go-again.html



Kram, Tess

2009-10-22 @ 11:24:47
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-22 @ 15:56:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0