CUPCAKES BY PETRANYI

WOOHOO!!
Vuxenpoäng för Niklas som leker egen företagare  ;p


Har eventuellt fått en liten beställning på muffins. Lenitas farsa ska snacka med folket på sitt jobb om att köpa cupcakes utav mig till deras fredagsfika som dem har vilket blir ca 50 muffins då. Lite kul sådär hehe  :) 

Har börjat fundera på om man kanske kan göra något sånt här lite på sidan om för rolighets skull bara.
20 muffins för 200 spänn ( = 10;- st ) ... vad tycks ? 10 kronor för en någorlunda stor muffin är ju egentligen ingenting om man jämför med Sthlm's priser med 28;- för en muffins liksom * jiiszees *

Hittills har jag smakerna choklad, äpple/kanel, morotskaka och brownie-hasselnöt att erbjuda. Detta måste jag seriöst fundera på  :)  Så kul också då man ringer morsan och pratar om det och börjar disskutera hur jag ska frakta dessa saker: korg, påse, låda ( ? ) Och morsan bara: ahmen tänk inte på det nu, det ordnar vi sen. Hehe, älskar min mamma som inte ens tvekar på att stötta mig  ^^  Hur kan jag inte vara en självsäker person med sån kärlek runt om mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0