BBT - BACKSPINE BITCH TALK*

He's here, he's queer..
take it bitch!


Just nu har jag verkligen ett riktigt BB moment; stod framför spegeln i bara boxershorts och fixade håret med spray flaskan hårt i handen och rockade loss till Beyonce's låt: Upgrade U, och jag känner bara hur jag klarar av allt!

Jag är grymt snygg, jag har en snygg kropp,
jag kan dansa bättre än många andra och jag har
allting liggandes framför mig.. världen är min!



"BB - Moments" handlar inte om att skryta, utan det handlar om att uppskatta det du har och att få en självförtroendes kick. För folk är så extremt dåliga på att uppskatta sig själva.. tycker det är tråkigt. Men jag mår nice nu i alla fall och har fixat mig klart nu - ska bara borsta tänderna, sen är jag klar för att åka upp på "Jobb -09" eventen på Berns för att leta jobb.. får se hur det blir, förhoppningsvis intressant  ;) 

Men nu ska jag fixa till det sista, höjer upp volymen lite på datorn och bombar hehe.. vet ni: ( apropå bra självfötroende ) jag skulle vilja bli Gogo dansare: jag älskar att dansa, jag älskar uppmärksamhet ( är dock inte desperat ), jag älskar att underhålla folk och jag tror på mig själv. Hade som plan att försöka bli gogo dansare nu i somras men kompisen jag skulle åka med dissade i sista minuten ( efter 5 års planering, surt.. men men ) så det blev inte av. Men skulle då jätte gärna köra lite á la Ibiza style där ens bästa kompis är ett par kort, korta shorts och lite olja för kroppen haha! Nej men jag tror att jag skulle kunna bli bra på det liksom.. har ju som plan nu att bli bartender nästa sommar och förhoppningsvis kommer jag kunna mixa dessa två karriär-val tillsammans  ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0