STUDENTSKIVA!

Tjeena folket  :) 


Nu sitter jag här i ett allmänt städat rum! Har försökt att städa så bra jag kan men har så jävla mycket småsaker så det ser liksom ändå plottrigt ut haha - kaos! Men ah, bättre än ingenting i alla fall..

Fick äntligen bilderna idag från Lee's Studentskiva utav Eddur och haha, ah vissa är väldigt roliga.. sjukt hur man såg ut alltså haha  ;p  Men hade en sån jävla bra dag där alltså!

Idag är det fredag och ah, den här veckan har känts bra! Tog ju ledigt från praktiken hela veckan för skulle ha gått in i väggen annars p.g.a stress från skolan, stress från dansen och själva frustrationen över att man bara sitter ner på praktiken fastän man har så mycket att göra och liksom känns bra att jag satte ner foten liksom..

Har inte blivit så mycket plugg faktiskt men ändå tillräckligt mycket för att inte ge mig panik för resterna och jag har lärt mig att jag pluggar enormt bra under nätterna  :)  Skulle egentligen vilja skippa nästa veckas praktik också men det kommer nog inte hända, måste ju få betyg i det också även om man inte gör något!

Här kommer i alla fall lite bilder från i tisdags  <3


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0