TASH FYLLER 18 ÅR I SOLNA!!

Heeejsaan gott folk!
sliten, sliten oh så sliten..


Ja herreguuud alltså! ( haha vilket uttryck ) Men seriöst.. vilken dag/natt det har vart liksom!


Firade Natascha igår i Solna på hennes 18 års dag. Gick upp 09.30 och drog och dansade i över 3 timmar och då hade man käkat frukost och lite senare en liten pomfritte låda sen hem, fixa sig och sedan dra till Solna. Var så jävla hungrig och att börja dricka på det är ju kanske inte det bästa men de gjorde man... men som tur var så stod dem och grillade hamburgare så man tröck i sig två sånna och dem var undeeerbaara! SOM FOLKET!!

Shit alltså, människorna.. vissa där var liksom ooooouuwhiiieee* ( börjar hyperventilera ) Sånt jävla ögongodis att man dog,  tjejer som killar!!  GEE MIIIG!!!

Nej men det var så mycket olika människor där men alla platsade liksom med varandra, fanns liksom ingen som man inte kände att man klickade med. Sen fanns de ju dem lite extra änglarna som man blev lite förälskad i som PrettyBoy Erik, African Beauty Natta, Yauree, Ove ( haha kan inte sluta garva över min reaktion när en filipinare kom och hälsade och sa OVE hahahah )


"Felicia, vet du hur man vet att man verkligen är i ett svenskt område...
Här heter t.o.m blattarna Ove
" HAHAAHA!


... och fyfaaan va ont jag har i nacken idag. Trodde först att det var för att man sovit lite fel på kudden i natt men sen kom jag på: daaaaamn, jag och Natta körde ju dutty wine hela jävla kvällen hahah!  Slet säkert ut nacken som faaan hahaha..
Men det var det fan värt  x)  Kom i alla fall dit vid 6 tiden -  världens mysigaste område i Sverige som såg ut som en typisk brittisk landsbygd, så jävla fint alltså! Det grillades hamburgare och det fanns mer än tillräckligt med underbara välkomstdrinkar ( champagne med röd vin, skit gott ), cider, öl och vin. Fast jag bestämde att sluta blanda när folk började komma med vinet haha. Ville inte stå där som en fontän sen och spy upp allting haha  x)  Snackade med en massa folk och hade det speciellt kul med Elin & Ida som man kom dit med  :)  

Vid 23.00 tiden så drog de flesta och en stor grupp drog ut till klubben Toxic. Nu i efterhand så skulle jag inte ha dragit ut om jag fick välja för jag var så grymt trött så det gick liksom inte men det var ändå kul hehe! Var där och dansade ( eller försökte i alla fall, stegen var väl kanske inte så värst under kontroll haha ) sen var man tillbaks hemma hos Natascha vid 04.30 tiden och då var det bara att trycka i sig en macka sen däcka på soffkudar som låg välplacerade på golvet med filt över så att det blev som en säng haha xD  Jag klagade INTE!  

Men hade det så jävla roligt ändå även om man är sliten som en gnu alltså.. ah.. man är ju inte 14 år längre, klarar inte lika mycket nu som förut, haha!

Sen blev det att dra hem vid 12.00 tiden.. haha, fyfaaan va jag och Ida garvade på tåget. Vi sitter liksom brevid en indisk familj som har en liten unge som inte kunde ha vart över 2 års ålder. Så sitter hon och suger på någon gardinstång som dem hade med sig och samtidigt så kollar hon på stången som är rakt framför henne, sån där stång som man ska hålla i när man åker tåg och liksom den stod väl rakt framför henne så hon fick korsade ögon och FYFAAAAAN va jag och Ida garvade ihjäl oss! Satt säkert i 5min sträck och bara skrattade som idioter.. kändes lite skämmigt för tror att föräldrarna förstod att vi skrattade åt dem men dem fattade liksom inte åt vad men asso shit, ville så gärna ta kort på ungen men det gick inte! Hahah, garvar ihjäl mig nu när jag bara tänker på det!


"Hahaha, ungen ser ut som en alien!!
Jag vill bara köra Akriv X introt nu - Du du dudududududdu
"
HAHAHAHHAH!


Men tack älskade Tasch för att du bjöd oss, hade det verkligen så roligt! Så blev man ju kär också hehe  x)  I shall bring him to the pink side  ;D 

Kommentarer
Postat av: ida s

haha kan bara hålla med om allt! <3<3<3

2009-05-19 @ 01:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0