FLYTT ? NO, NO AND NO...

G'day mate!  ;D 
how are y'all doin' ?


Sitter just nu och snackar med sötnosen Marina om hennes nya lägenhet här i Södertälje som jag bara älskar!  Har sett bilder på hennes vardagsrum och beskrivningen på resten ger mig gåshud verkligen haha, underbar och prisvärd! Den bara måste vara en bostadsrätt, hon har fått den i 2.a hand så hon vet inte men liksom, den kan inte vara så bra och vara en hyres rätt.

Det måste vara någon nackdel någonstans liksom..

Men usch.. kan inte ens kolla på inrednings program längre utan att man börjar tänka på att flytta hemifrån  :(  Men det är tråkigt för finns ju ingen chans att man kommer kunna flytta hemifrån på länge. Efter skolan har jag ju då tänkt jobba 1 år och sen plugga 3 år men då kan man ju absolut inte flytta hemifrån för jag vill fan inte ha någe studielån i nacken tills jag dör  -  no way josé!  Jag vill inte heller flytta hemifrån under det här året och sedan flytta tillbaka, det är ju fan skämmigt liksom.

.. så ah, får väl nöja mig med The Sims just nu.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOoh vad du är gullig :) Men visst, ngt lurt måste det ju vara ;)

Du är välkommen när du vill för att göra den där godsaken och umgås :)

2009-05-20 @ 21:42:20
URL: http://marinassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0