SJÄLVRESPEKT - NOLL! PÅ THE VOICE!

Självrespekt!
Snälla lilla..


Jag - okey hatar är ett ganska starkt ord men - jag ogillaaar verkligen när folk inte har någon självrespekt!
Satt just och kollade på "VAKNA med The Voice" där dem visade förra veckans Rap-Attack med Kjell Eriksson och oh-my-gooood!! 

Alltså jag är all for att bjuda på sig själv.. alla som såg mig dansa på mösspåtagningen vet att jag kan bjuda på mig själv men den här Kjell som jag förövrigt aldrig har gillat för han är bara inte rolig skämde bara ut sig i fredags. Jag förstår verkligen om deras tittarsiffror verkligen har sjunkit som dem skämtar om..

Tycker bara att det är så jävla tråkigt när folk inte vet hur man ska bete sig.. skulle man skämta som Kjelle så kunde man ju åtminstone lära sig den jävla texten så att man på något sätt kunde ta honom på allvar, men daaamn!
Nej, jag blir bara så jävla arg. Visst jag har ju inget med detta att göra för Kjell får ju göra vad han vill men usch vad jag ogillar sånna här personer för har fan sånna här i min kompiskrets också konstigt nog och dem personerna kan man ju bli galen på alltså!


( Den absolut skämmigaste RapAttacken man någonsin sett )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0