NOCTURNAL FEELINGS!

Damn you Mariah!
daaamn yoou...


Jaa, nu sitter man här 01.53 på natten alldeles ensam och vet ni vad som händer  ( ? )  Jag blir slagen utav den där så extremt klisché känslan där man känner sig helt ensam och börjar liksom böla över att man inte har någon liggandes i sin säng... usch!

Alltså DAMN YOU MARIAH CAREY!  För de är henne som jag sitter och lyssnar på just nu och ah, den sortens musik hjälper ju inte precis haha.

Men ah, har ändå valt att bara ignorera/förtrycka den känslan för seriöst  -  den kommer ju bara nu! Liksom visst kommer den då och då som för vilka människor som helst, alla vill ha någon brevid sig, men känns så töntigt att det ska komma just nu... haha, vet inte alls varför jag skriver detta men tror att jag skriver till själva känslan och vill bara säga: fyfan va du är töntig, skaffa dig ett liv!  HAHA!

Sen tror jag även att Effe smittade av sig på mig haha för igår så var det han som satt så här så ah.. damn you Effe!  ;p

Men ah så.. nu har jag fått det out of my system liksom och medans jag är lite sorglig så här just nu hehe så vill jag bara tacka sötis Elin S i YF för att hon var så gullig mot mig i måndags under Baletten... jag blev lite svag där för ett ögonblick och var nära att börja gråta p.g.a en del olika saker och hon var så söt och stöttande liksom. Tack gumman  <3

Nighty Night! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0