DEAD, ALL OVER AGAIN!

omg, reaching.. for.. the..sky!
en repris av igår!


DANG!  Shit är så jäkla trött alltså, borde egentligen hoppa i sängen eftersom man måste upp klockan 06.00 imorgon eftersom vi ska vara på Estrad klockan 08.00  -  kan ni säga, död!

Men jag känner att jag måste få sitta ner lite och inte bara låta hela dagen gå åt dansen liksom även om jag kommer vara trött imorgon. Men så jag kör på en liten repris från igår: någon iskall, dock jävligt välförkänd, lapin kulta. Jag dricker inte ofta alls så det ska ingen tro.. men jag kör med belönesystem!

Det gäller att belöna sig själv annars kommer man aldrig må bra.

Men showen imorgon kommer i alla fall bli tight! Vi kommer ha baletten, streetdancen kommer vara det grymmaste slut numret ever och allting kommer bara bli så jävla nice  -  så känner jag inför imorgon  ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0