BRAT!

Daaarliiingsss...


, vad gör jag nu ? Jo jag sitter med ett brunt ansikte ( solpuder ) och blåa jeans, vitt linne med vit linne skjorta, lacoste skor, backslick, läppglans och pilotbrillor!  HAHAHAHAH!

JAG ÄR EN BRAAAT!!
Mwwuooohaaahahahaha..

"Kom som du aldrig vart förut"  -  ah fan ingen har sett mig så här förut haha  x)  Jag har inte haft blåa jeans sen kanske början utav mellanstadiet haha!  Syrran och kussen kan inte ens kolla på mig för att dem tycker att det är så annorlunda och för att ah - brats har inte den sexigaste stilen precis  ;p 

MEN!  Jag måste erkänna att jag ser ändå bra ut.. liksom jag kan dra av den här stilen och fortfarande se helt ok ut hehe ( Plus i kanten ) Men kommer aldrig se ut så här annars fastän de är en bekväm stil, liksom inget hår i ansiktet - såååå skönt alltså!

Kussen min ser stekhet ut han också... haha, alltså han ser verkligen nice ut: Vit skjorta med lös slips, 96 brallor och svart väst + att jag och syrran fixade hans hår - ser så jäkla frän ut  :)  Bilder kommer upp imorgon tror jag, men nu ska vi dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0