KOST.. END!

Hellu bloggen!
It stops right here, right now..


"Mmm.. och din blogg har blivit såå tråkig"  -  den kommentaren fick jag utav min kompis och faktiskt.. hon har rätt! Min blogg har blivit skit tråkig p.g.a allt detta jävla kost snack och JAG har blivit tråkig, usch. Tycker inte om det alls så nu skriver jag det sista om kosten här: jag har levt så jävla onyttigt den här helgen ( kanske inte 100% men ändå om man jämför med kosten jag gått efter ) och jag börjar nog se hur detta kommer sluta med att jag lägger ner kosten.

MEN! En sak t.ex. är att jag dricker inte kaffe med socker längre vilket är ett steg framåt och jag gör hellre så att jag försöker trappa ner på saker istället för att gå cold turkey bara för det funkar ju liksom inte för mig. Jag är för förstörd av sockret för att kunna göra det haha.. usch, snälla Marina. Be nice to me  x)  Får skuldkänslor när du börjar prata haha, du får inte göra så mot en sån förstörd människa som mig hehe! 

Och NEJ! Jag tänker inte börja gluffsa i mig massa saker bara för det nu.. tillåter mig själv mer saker bara, men mindre än vad jag tillät innan jag började kosten!

/ Tack för mig  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0