OH NO! NO THANK YOU MA'M!

Wooord up!


Praktikens första dag.. hmm, how should I put this.. BOOOORIIIING!!! Alltså ingen diss mot stället jag är på eller personalen men det är inte min stil att jobba där eller min framtid. * Niklas vill skriva detta i sin panna för att få Anita, psykiatri läraren, att förstå *

Nej men liksom.. nej. Det är inte min stil och det är tråkigt. Nu får jag nästan tillbaka gnistan att vilja jobba på ett sjukhus fan, men va ska man göra.. I guess I'll just have to role with the punches.
 
Jag har just käkat och ska straxt packa väskan för att dansa, tror att det kan bli "Girlylicious" tema idag - WOOHOO!!  ;D 
Så det är ju åtminstonde något att se fram emot  :)  KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0