A MESSED UP WORLD!

Vaarföööör ? Varfööör händer allting nu ?


Den mest underbaraa nyheten har just anlänt och jag är inte mer än irriterad.. hur kan jag vara irriterad ?

Michael Jackson har just meddelat att han
ska ha 10 st konserter i London i Juli
!!!!

Orsaken till varför jag är irriterad är först ok  -  för att jag är så jävla trött och hela veckan har vart helt cp! Men sen också för att konserterna är från den 10.e Juli och framåt ( vet inte hur dem är utspridda ) och jag har velat åka till Grekland i över ett halvår nu och jag har planerat att resa den här sommaren sen 6 ÅR TILLBAKA! .. och när jag säger "resa" så menar jag inte till sotiga-och-så-svensk-liknande-London utan till Spanien eller GREKLAND! !

.. och inte bara det, biljetterna för Michael's konserter släpps om 1 vecka också.. så det är ju inte riktigt som om att jag har någon betänketid. Om Therese bara visste liksom att: JA! Jag är ledig tidig sommar - så skulle jag kunna beställa biljett till Michael Jackson efter 13.e ( för då är jag hemma från Grekland ) och så skulle allt vara bra men nu för att hennes chef ( som jag hatar och inte ens har träffat ) är så jävla seg så har jag ingen aning om vad jag ska göra..

Jag svär jag är redo att gråta för varför jag vill att denna sommaren ska bli perfekt är också för att det är säkert den sista. Sen är det antingen högskola eller jobb och det fortsätter tills jag dör och därför vill jag ha hela sommaren sysselsatt med bara underbara saker  -  bartenderutbildning ?  YES PLEASE!  Liksom visst kommer ara ledig men bara kanske 3 - 4 veckor med ångest i nacken liksom * DÖÖÖÖ *

Samtidigt är detta så jävla jobbigt för allting kommer samtidigt  -  Studentskivor, middagar, mösspåtagningar - allt som måste köpas till det! Mina dans lektioner som jag betalar för själv, själva Greklands resan, pengarna för Michael Jackson resan om det blir så att jag kommer åka.. ALLT! Och just nu när jag inte har någraa pengar alls liksom.. I'M DOOMEED!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0