ATT HA EN BILJETT ELLER INTE HA.. DET ÄR FRÅGAN!

Tjeena allihopa!
Jag sitter just nu på nålar!!


Har suttit den senaste timman vid datorn och försökt få biljetter till någon Michael Jackson konsert i London med Lenita och Lee i örat eftersom dem båda är hemma hos Lee's pojkvän och försöker också få tag i biljetter och vet ni vad det jävliga är ? Vi har fått biljetter..

Nu förväntar man ju sig att jag ska liksom bara "WOOHOO YEEAAJ!! THERE IS A GOOOOD!!!" Men Nej..
Vet ni varför ? För när vi fyllde i formuläret så blev det fel och vi valde då FedEx utanför EU området i Europa.. juustee så nu gör vi allt vi kan för att kunna ringa till England för att fråga om man kan ändra bokningen eller något liknande och visst, det borde gå på 5 sek men eftersom detta är en så stor grej ( biljetterna tar sluta på minuter liksom ) så känns det som om att dem i England bara kommer säga något i stil med: sorry but we can't help you..

DAMN!!

Men men jag ser det från den ljusa sidan och hoppas på att de griniga engelsmännen vill hjälpa oss!  ;D 
Nu måste jag springa till skolan, kram på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0