HOUSE WHAT ?!!?

oooooooooooh  * njuuteer utav ruset *


Jag har äntligen fått trycka i mig lite äppelpaaaj  ( lite och lite.. så mycket som rymdes i skålan jag hade haha )  och det var underbart! Jag börjar fundera på det här med paltkoma som jag snackade lite löst om förut och liksom som sagt när jag käkat något så blir jag skit trött ta nu t.ex, skulle kunna somna på 5 sek nu och om man tänker på det - pundare när dem tar sitt knark blir ju aldelles chill liksom.. börjar se trådar med mitt sockerberoende.. inte lika kul som det låter.

Man måste ju vara värsta Fat Kid * psykiskt i alla fall * för att kunna få ett sockerberoende liksom.. damn! Snacka om ett riktigt I - Lands problem liksom..

Men men.. fick i uppgift att tills nästa lördag komma på en 1 minuters House koreografi.. say what ?!!?
Jag har liksom dansat det i kanske bara 4 veckor och det är aldelles utanför mitt område.. känner mig totally lost alltså!
MEN! Tänker göra som Ville sa: kämpa i alla fall.. och det tänker jag göra, ska göra det bästa av saken och har fått tag i en skit nice låt ( ännu en gång tack vare lille villish haha )

Så ah, vi får se hur det går  :)  Är i alla fall pumpad  (^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0