SKOLAN IS A TOTAL DREAD!

Morsning!
Sovit gott ?


Ser ni ? Morsning ( ? ) Ah jag började skriva ett inlägg i morse vilket sen ledde till panik * stängde av datorn, sprang till skolan * och ah.. så hann inte skriva  x)

Menmen, har just haft matte och ah.. DAYM! Det är ett jobbigt ämne, jag är asso bara föööör trög för de * suck * Man börjar ju undra vad älskade Helena ( världens underbaraste lärare - nej, detta är ingen muta för hon är verkligen underbar som hjälper mig och Nadja ) tänker angående oss  -  det finns inget hopp för framtiden kanske ( ? )  HAAHA!

Vet i alla fall att jag ska ha en fest om jag klarar matten  ;D  .. seriöst, jag funderar verkligen på det  x) 

Nu ska jag straxt på psykiatri, alltså denna veckan känns inge bra.  Mår inge bra, psykiskt faktiskt, vill bara sova.. lovet försvann liksom bara så det blev inte så värst mycket lov för mig kändes det som. Men vad ska man göra..
Sitter nu i alla fall och dricker lite kaffe, måste få mig min sup innan jag orkar me skolan och idrott * shit *

Hörs senare  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0