COMEBACK TOUR 2009 ( ? )

Hellu  :) 


Nu är man hemma.. har vart i Järna hos kussen och chillat. Kollade på tv, käkade och bara var. Kände att jag ville ut men orkade inte göra något stort så blev en trevlig "hemma kväll" fast med annan familj haha.

Min moster är så jävla söt.. alltså alla i min släkt o.s.v är jätte stödjande med att jag dansar och så men hon är speciell: hon berättar liksom för folk som hon känner om mig och hur jag dansar och hon frågar alltid om dansen mm. Haha älskar det, så idag fick vi reda på några dans datum då vi ska ha uppvisningar o.s.v och ville delvis till Järna bara för att få säga detta till henne haha.. Så fort jag nämnde det tog hon ner almanackan och började skriva in datumen haha, så söt  x) 

Men alltså är inte riktigt 100% säker på datumen men jag kommer att publicera dem här när jag fått all info men vet att det i alla fall ( alltså det gåår inte att undvika den meningen.. har ni märkt att jag skriver "i alla fall" 24/7 ?!!? ) är 3 datum där ett utav datumen är en hel show från J.A.M Dancestudios ;)  Så kommer lägga upp priser för biljetter, platser till de o.s.v och vet ni vad.. de är mitt COMEBACK ÅR!!!  Jag svääär..

Jag uppträdde 1 dans förra året men de var liksom skit futtigt, en hel show och jag var med kanske 3 min liksom så jag räknar inte med det men annars så har inte jag uppträtt på kanske 3 HELA ÅR typ, är så jävla pumpad och har verkligen saknat detta så ja, det ni nu får se är min comeback tour i sammarbete med J.A.M haaha! Nej men det kommer verkligen bli så jävla roligt, har saknat detta alldelles för mycket..
  
Nu ska jag chilla, tänker inte göra något speciellt för ska till bror min imorgon och hälsa på deras familj för har inte träffat dem på ååraataaal!!! Saknat dem som faan så det ska bli så jävla kul! Det ända negativa är att jag råkade dubbelboka mig, hade tänkt dra på hockeymatch imorgon ( GO SSK!! ) men jag har verkligen inte träffat min bror, hans tjej och deras underbara barn på flera månader så jag måste verkligen träffa dem! Så det får bli att dra på matchen på tisdag istället och skrika lite extra, fastän jag skriker 100% varje gång  ;)  KOM IGEN NU GRABS DETTA FIXAR VI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0