DANCING IS LIFE! JONAS VALDES ÄR MIN IDOL***

Hello!   * härmar Heidi Clum som just poppade upp på 3.an *


Sitter just nu och kollar på Project Runway - yeeaj it's back! Älskar att kolla på det, such creativity.. Förut var det ju topp dock: Men In Trees, Top Model sen Project Runway.. it was as if I had died and gone to heaven  ;D  haaha!  

Sitter nu här * 40 min efter att jag började skriva inlägget, tvättstuga mm. * och käkar ännu en gång äppelpaj.. dang!
Man kommer ju seriöst bli fetare om man käkar så här.. Men nu är den äntligen slut * i kylskåpet alltså * så nu kan jag inte ta mer haha  ;p 

Men idag i alla fall - YEEAAJ!  Hade underbaraste dagen ever.. Först balett där det gick... sådääär. Men känner ändå att liksom det kan gå, om jag har tur bara  :)  Men på streetdancen så gjorde vi äntligen det jag velat göra for ever, vi körde freestyle  ;D  WOOHOO!

Alla fick ställe sig i en ring tillsammans och en efter en fick man gå och in bara skaka loss och göra vad man ville  -  marvellous! Vi körde i omgångar men första gången - lite stelt.. andra gången riktigt roligt, 3.e gången underbart! Hade så jävla roligt och älskar våran dansgrupp hehe.. men seriöst, fick så jävla ont i händerna efter ett tag av att ha hållit på och klappat och typ 4 & 5.e gånegn så var det fortfarande underbart men var så trött så orkade inte ge 100%  x(  Men det var skit kul i alla fall..

Höll på i minst 1 timma och dansade, så man är ju jävligt trött nu alltså.

Men fyfaan va kul det var, älskade att se Jonas dansa - han är så jävla skööön så att det inte är sant liksom.. älskade även att se en massa personer släppa loss och sen att få höra fina kommentarer av söta Natascha, miihi   (^^)   * Niklas känner sig duktig * haha

Så jaa, har haft en riktigt trevlig dag idag  ;D  Mwuoohaaha.. nu ska jag straxt sova tror jag * försöka somna tidigt * och imorgon blir det skola, plugg, kanske möte på övningskörnings skolan så ah, lots to do  ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0