COMMENTS ARE APPRECIATED

Good daaag my loved ones..
and you other people too  ;D


"Let the sun illuminate the
words that you could not find.."


- Natascha Beddingfield's sång Written

Älskaar just den delen i hennes låt.. illuminate låter så fint  x)  Haaha!  Men nu i alla fall, vi har äntligen fått affischerna för våran studentskiva ( mer info om skivan står längst ner i detta inlägg ) och ah, bättre sent än aldrig.. även om det var jävligt sent!  Så hoojta till om ni ser en affisch, vi ska bomba den här staden med affischer! There will be no escaping..

.. och måste bara säga en sak - älskar när folk kommenterar! haaha, bekräftelse is love.. och speciellt status-på-mig som snart har hela personalen från Igelstavikens Gymnasium på min besöks lista heehe  (^^) 

Sitter i alla fall här nu och ah.. gör ingenting.. har inget planerat och vet faktiskt inte vad som händer idag.. känner mig lite låst men samtidigt kan jag ju inte göra så mycket eftersom jag har dans imorgon kl. 11.00 * early mornin' - DAMN * men imorgon så blir det förhoppningsvis myskväll med tjejerna  ;D 

Kommentarer
Postat av: Skolfröken G

Bara för att det gör dig så glad, måste jag ju kommentera igen. ;)

2009-03-07 @ 09:04:42
Postat av: Nicklas

Det tackar man för ^^

2009-03-07 @ 16:15:53
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0