SSK FTW!! PARTYBUSSEN..

DAMN! 4 - 1 till SSK, YEEJAAAA!!


Drog ju upp till Västerås igår med BL ( SSK's supporter förening ) bussarna och ah, hade verkligen en grym dag.. Så jävla tråkigt bara att man aldrig har tid för detta, hade egentligen inte det igår heller för missade nu 3 timmars dans men tänkte inte alls på det när jag sa att jag skulle dra med så ah, fick steppa över dansen en gång.  

Men fyfan vilken dag  x)  Matchen var ju suverän och klacken var så jäkla grym.. "En klack i hallen, finns bara en klass i hallen - EN KLACK I HAAALLEEN" Den ramsan var verkligen ett faktum där, så jävla kul att så många kom med också  ;D  Blev ju mycket dricka också.. förkrökade lite hemma hos mig innan jag drog, bussen dit var ju rena partyt och sen när man kom hem blev det efterfest hos Gusten! Sån jävla skön snubbe där alltså, brushaaan <3


Broor, älskade broor! Du som var det viktigaste togs ifrån
mig men du gav mig en gåva som inte går att värderas..
du gav mig dina vänner och dem för mig är guld värda!!


Nej men så detta var verkligen ett minne som kommer hållas kvar länge.. Men tycker fan delvis synd om Västerås, alltså visst haha skiter väl i om dem förlorar för då vinner ju vi - MWUOOHAHAHA! Men att förlora så där, haha jag vet att folk blev lacka på Bjurling mot Rögle när pucken studsade mot hans arm och sen in i målet men den här snubben här i VIK, stackare där alltså  xD  HAHA!  Pladask på arslet hahaha...

Just nu har jag bara världens Nancy´s abstinens men ingen kan dra dit, vissa är sjuka, vissa är upptagna och vissa svarar inte, oooooooh!  Vill även ner till stan för att köpa lite grejs och sånt, just fått lön så  ;p Men vill inte ner ensam liksom.. tråkigt vafan..

OH JUSTE! Såg just världen sööööötaaastee kille som
sjunger som en ängel.. fyfaaan va söt alltså  <3
 


Kommentarer
Postat av: Marina

Grym dag igår, man tycker ju för synd om killen :D



<3

2009-03-31 @ 23:40:04
URL: http://marinassk.blogg.se/
Postat av: Melinda

Skiit söt:D

2009-04-13 @ 23:05:55
URL: http://melindalovgrenpetranyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0