STRESS THAT TURNS INTO SHIT!

Jag gillar verkligen kommentarer.. * fniss fniss * haaha!


Hej på er, nu har det vart väldigt tyst och slött känns det som men faaaan va jag har stressat idag. Skolan där vi hade studiebesök typ 400m från min dansstudio, när det studiebesöket var klart så hade jag 1 timma på mig att ta mig hem, käka något och sedan åka tillbaka ner till dansstudion - jäktigt ?  YES!

Lite jobbigt men det är sånt man får ta..

Kom till dansen och hade balett, ganska skön lektion.. allt togs väl inte på fullaste allvar kanske men känner verkligen hur jag vågar att säga nej mer. NEJ! Jag förstår verkligen inte.. och det är verkligen viktigt om vår lärare visar en stegkombination som jag sedan ska visa upp att jag säger ifrån, annars ser jag ju bara dummare ut än vad jag nog gör ändå. Men så ah, det gick helt ok.

Streetdaanceeen dock.. inte lika bra! Var där i kanske 20 min sen kände jag bara hur jag måde så dåligt, psykiskt liksom.. Känner att jag har mycket press nu från skolan att jag håller på att dö men allt är mitt fel! Har haft så mycket läxor men har bara skjutit upp och skjutit upp och nu sitter jag här med säkert över 10 inlämningar på en vecka.. helt sjukt alltså!! Hatar mig själv just nu men tänker inte säga: bättre lycka nästa gång för jag lär mig fan aldrig och det värsta är att det blir ingen annan gång.. studenten 2009 nästa liksom. Det är vinna eller bli överkörd.. ooooooh!!!!

Tänker inte gå till skolan imorgon i alla fall för mår inge bra, jag måste få vila och sova ut. Så imorgon ska jag sova, ta mig till körskolan med farsan sen plugga som en idiot  :) 

Jag måste bara säga att jag älskar er allihopa i YF! Ni är så jävla underbara och ni får verkligen mina dagar att bli mycket, mycket bättre även om dem är bra från början  ;D  Detta kommer bli ett bra år med er...
Är bara lite lack att jag missade erat fina fototillfälle idag.. någon som vill ta om med mig ?  x)  Heehe, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0