NERVOSITET ?

Gomorr'n.


Sitter och repeterar talet nu som jag ska ha om någon timma och ah, det går väl helt ok.. lite irriterande dock är att när jag väl ska presentera talet så kommer jag bli nervös och haataar det! Fan innan jag började gymnasiet så visste jag inte ens va nervositet var, alltså seriöst. Det var i 1.an när jag skulle redovisa något på engelskan och jag började skaka och svettas och jag trodde jag höll på att få ett anfall men tydligen blir man så när man blir nervös.. what ?!!?   

Går folk runt och känner så här när dem säger att dem är nervösa ?!!?  Hade jag sagt..

Låter konstigt men jag hade typ inte vart nervös i hela mitt liv.. fattar varför folk är så osäkra på sig själva ibland då om dem har känt sådär varje gång dem säger att dem är nervösa liksom. Men, men.. ska nog klara detta som allt annat  :) 
Just borstat tänderna haha och tror att jag borstade lite för hårt, bra info för er där  ;)  JAG ÄR UTTRÅKAD HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så... Hur gick det då? :)

2009-03-19 @ 21:49:40
Postat av: Niklas

Läs inlägget "Done aaand done" så ser du ;)

2009-03-19 @ 22:30:03
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/
Postat av: Anonym

bha Det inlägget fanns faktiskt inte när jag frågade! :P

2009-03-20 @ 17:12:56
Postat av: Nicklas

Undanflykter, undanflykter heehe ;p

2009-03-20 @ 19:55:31
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0