MORE PIZZA TO THE PEOPLE!

Tjeniixeen!
Ord sprids snabbt haha..


Lite öm i ansiktet är man ju men det har fan inte stoppat mig från att städa mitt äckliga rum haha, hade inte städat på länge så morsan sitter nog och tackar gudarna att jag äntligen gjort det.
Nej men sanningen är att hon just nu är på pizzerian och tjackar pizza, kanske som en liten gåva för allt det heemskaa jag måste ha stått ut hahaa  ;p  Fine by me  xD 

Imorgon är det i alla fall skola.. fyfaan va snabbt tiden går. Känns inte ens som om att jag har haft något lov alls, fast ok - jag har ju jobbat nästan hela veckan så blir ju money senare  :) 
Blir ju dans imorgon också - BALETT!! Ska äntligen få testa på mina tights haaha  xD  Gruppen kommer säkert dö av skratt faan  ;p 

Menmen, nu kom morsan och hon har köpt ett tefat till mig ( som 2 pizzzor ovanpå varandra )  för man måste ju vara smart.. nu kan jag spara pizza till senare haha  x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0