MICHAEL JACKSON - THE ONE... THE ONLY...

Hejsaan alla sötnosar..
hur har eran kväll vart hittills då ?


Kom nyss hem från Lenita där jag vart med Lee också och planerat inför eventuella London trippen som kanske blir av i sommar nu eftersom Michael Jackson tydligen ska ha konserter där  ;D  Min hjärna och mitt psyke har vart ganska fucked up under den här veckan * inge bra alls * men jag börjar röra mig i rätt riktning, så snart kommer Jackson smällen och jag kommer bli koko-glaad  ;) 



För liksom vad folk än säger.. han är världens störste inom musik.. han har gjort mer saker än många utav dem stora idag tillsammans har gjort och han fortsätter att slå rekord efter rekord  -  HE IS THE KING OF POP AND HE WILL ALWAYS BE THE KING OF POP!

Menmen.. jag kom hem och har fan lustat hela dagen efter en pizza som legat i frysen och äntligen skulle jag käka den.. tar upp den ur frysen > tittar på den och vad ser jag ? Det är en jävla Kebab-och-Bearnaisesås pizza!!!
Vem fan gillar det  ( ?!!? )  * suck *  .. och jag som verkligen har ett socker beroende vilket visar sig på det sättet att jag måste käka saker hela tiden ( Diabetiker + Sockerberoende.. hur kan man gå fel ? ) höll ju på att bli cp. Men abstinensen lugnade sig snabbt nu för har nu tryckt i mig 4 mackor med prickig korv och typ minst 600ml varm O'boy.. om man tänker på det så har jag egentligen en jäääävliigt bra ämnesomsättning om man tar in i åtanke - allt som jag äter.. people would be amaaazeed! haaha.

Det är något fel på mig, jag bara vet det.. inte för att det måste vara en dålig sak dock  x) 

Men nu så har jag faktiskt tänkt att dra mig mot sängs * känner mig så duktig, går inte ens och lägger mig så tidigt på vardagar * Men det är 3 & ½ timmas dans imorgon så man måste vara pigg.. DAMN! Jag har ingen mat tills imorgon.. får se om jag kanske kan köpa något på grillen.. see ya'll later  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0