LÄRARE IRRITERANDE SOM FLUGOR..

Shoooo!


Är hemma lite snabbt nu, visar stolt upp för kussen lite Fylleteam klipp från youtube - exempelvis Tryck Här!
Garvaar som en idiot  "BOORIIS!!" "BräääääännviiiiiinxD  Haaha, de är bra grabbar.. kämpa på  :) 

Men straxt ska jag och kussen i alla fall dra upp till farmor och möta upp kusin nr 3 för att sedan * förhoppningsvis * fara vidare mot Stockholm för ungerska lektion.. hoppas vi kommer dit lite tidigare så att jag kan köpa en ungerska bok, behöver det!

Skolan idag gick bra, projekt redovisningen gick ganska åt helvete men det är inget som kommer ändra mitt betyg och vissa lärare som man har är ju bara sååååååå enoying!  Ville spy på henne.. men! Jag ska berätta för henne hur jag känner så jag tänker inte lägga någon vikt på henne nu utan fokusera på underbara ungerskan  ;D 
Ganska slött inlägg men vi hörs senare  :)   

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Fniss

2009-03-11 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0