INTRODUCING CARLINGS*

FAME! I'm gonna live forever.. I'm gonna learn how to fly -  HIGH!


Sitter här nu, ren efter dusch och redo att hoppa i säng för att sova. Alldeles för sent om man tänker på att jag ska vara i skolan från 08.15 till 15.30 sen rakt efter det jobba till 22.00.. kommer nog vara ganska trött på kvällen sen..

Men men, sånt är livet.
Har i all fall en lycklig nyhet * för mig själv då da * och det är att när jag stretchade idag på dansen i "split-ställning" så var jag närmare golvet än jag någonsin vart förut.. kände mig skit stolt! Tänker inte ens gissa ( 1 - 1&½ dm ovanför golvet ) för jag kommer säkert överdriva längden enormt men ah, det märktes att det går framåt ändå  - skit glad! Sen så börjar man ana existensen utav muskler under magen, theeey're aaalliiiveee  ;D  mwuoohahaha! Så kämpandet har ju inte varit förgäves precis  :) 

  • Vad annars da   ( ? )   DAGENS HÄNDELSE FOR SURE!!! Att Carlings har öppnat på stan - yeeaaj!
    Kommer ju aldrig handla något därifrån dock eftersom deras priser går i samma klass som MQ ( en tshirt för 500;- ) och det är alldeles för mycket för en liten H&M looovaaa' som mig.. MEN deras stil är underbar och skulle nog kunna handla en hel del om jag fick allting gratis hehe.

... känns annars som om att jag har tusen saker att berätta för er ( och vet att jag har mer att berätta )  men kommer inte på något just nu så då var det väl ingenting viktigt då som farsan brukar säga! Good night, sleep tight - don't let the bed bugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0