I NEED TO SLEEP

* gäsp *  shulu..lu..luuunjaaeee orkar inte  x(


Är så jävla trött så det funkar inte liksom, kom just hem från studiebesöket på min praktik plats som jag ska vara på i 2 månader och vaaad gör jag ?!!?  JAG NICKAR TILL!!!!!   xD  HAHAHA!  Alltså sååå skämmigt, det var inte så jätte synligt men min lärare märkte det och jag undrar om inte en utav mina "framtida-kollegor" märkte också för hon la en speciell kommentar senare och kollade RAKT på mig.. Dania som satt brevid mig höll på att garva ihjäl sig för hon märkte verkligen att hon måste ha syftat på mig  x]  DAAAAMN!  Snacka om bra första intryck också * suck *

Men men, det var ju bara idag liksom.. nu har jag just käkat * vart hemma i 25 min * och ska ta bussen till jobbet om 15 min - YEAH * tummen upp * No rush at all!!

Och idag är det SSK - Leksand match borta också.. hade så velat gå. Men det får väl bli någon annan gång då da, ska se om jag inte ska boka en biljett nu till söndags matchen mellan SSK - AIK innan jag drar till jobbet..

* ruskar i hela kroppen * aaaaahhh!!! Nu kör vi  ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0