HÄNDELSEFULLA DAGAR

All I haaaaveee is you, all I neeeed is you!!
Bror, min älskade bror.. saknar dig så mycket..


Så, sorry allihopa att jag inte skrivit på länge men har inte haft tiden verkligen och när jag kanske har haft det så har jag inte haft lusten, jobbigt. Men det ska nog förhoppningsvis bli bättre senare..

Men va har hänt då ? I förrgår var man ända ner i Skåneland och härjade för SSK - Rögle's borta match så man åkte ner i BL's minibussar och hade det mys. Haaha, va gör man inte för laget - kunde åka ner i bussen men på hemvägen så hämtade vi upp söta Marina och som den gentleman jag är så la jag mig i bagage utrymmet hahahah! Fast ok, jag klagar inte för utrymmet var stort och det slutade upp med att Tobbeliito bytte plats med mig efter halva vägen, fick även andras önskan att få ligga där bak men Tobbe hann först hahaha så jag led ju inte precis  xD  Om vi åker minibuss någon mer gång så tänker jag fan inte be om säte i bussen, tänker bara fråga - finns det mycket plats i skuffen  ? HAAHA! 

Så vi hade det kul.. vek mig utav garv vissa gånger, det mest klockrena citate var ju: HAN SPYDDE I MIN MUN!! HAN SPYDDE I MIN MUN!!!! OH HERRE GUD HAN SPYDDE I MIN MUN!!! HahahaaaHAahaHa.. tider de..

Men igår då, då firade man farbror för att han fyllt 50 år, yeaaj! Var ute i Järna där han hade hyrt ett hus i Rönneberga, fett nice och jävligt stort, maten var den mest underbara: förrätt, Gulyas leves ( Gulasch soppa ) och varmrätt var Pörkölt és krumpli ( Kött med potatis ) ooooooh så gott!! UNGERSK MAT FTW!! Såklart med farmor hembakade bröd också, miihi.

Nej men det var verkligen skit roligt igår.. underbar mat, roligt folk, mycket alkohol * lite för mycket för vissa haha * så ah, FUN TIMES!! Kommer nog ta och lägga upp alla bilder på BDB, var så jävla längesen jag la något där  :)  Är även bara så jävla glad att jag kunde kontrollera mig haha, blir lite för taffsande på vissa påjkar när jag fått i mig alkohol haha!

Men idag ska jag bara ta det lugnt, måste fan plugga också. Ha de  ;)


Kommentarer
Postat av: Marina

Söta Marina tackar sååå mkt för platsen :D

2009-03-31 @ 23:41:21
URL: http://marinassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0