GREAT FEELING BETWEEN HATRED!

Hellu!
I feel great.. sort of..


Jag tänkte skriva att jag mår perfekt men sen så fick jag andra tankar i huvudet angående min Engelska B i skolan. Har fått IG där tror jag.. missade en redovisning nu och har vart så jävla dum och inte lämnat in mina inlämningar när jag ska så nu sitter jag här med ett IG.. fattar inte huuuur jag kunde få det!  Eller visst fan fattar jag för berättade ju just orsaken för er men liksom ändå. Engelska är liksom det som jag verkligen KAN!  Allt annat kan dra åt helvete men ENGELSKA KAN JAG!  ... ooooooooh blir så jävla lack på mig själv och delvis vissa lärare! Ska till skolan imorgon och får se hur de går.. har hört talas om ett brev i klass facket till mig och ah.. andra har fått likadant och det har då inte innehållit något: grattis-du-klarade-dig -meddelande.. FUCK!

Men, men.. wash it off.. just wash it off.

Sitter här nu och är thrilled över SSK  :)  Ännu en seger, 5 - 3 . Denna gången mot Växjö Lakers - så jävla skönt! Woohoo verkligen  (^^)  Är även glad för det fortsätter stark på ungerskan hehe.. och jag är även klar med talet som jag ska ha imorgon inför Svenska B Nationella som jag kom på för 4 timmar sen att jag skulle ha - TACK NUSRET FÖR PÅMINNELSEN! Så får man bra på det här talet så är man ju fan skillad haha  x) 

Ska lägga upp mitt tal här senare så får ni läsa det.. det är dock lite slarvigt här och vart * speciellt på slutet * eftersom det endast är något som jag ska följa efter under talet liksom  :) 

Imorgon blir det dans och att göra klart en poster för vår klass inför studenttävlingen, den ska in på fredag så lite preassure alltså  xD  .. jag är så jävla hardcore med mina sena inlämningar.. NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0