FARMORS MAT ÄR ALLT!

Niklas säger hej till folket..


Va vare jag sa igår ? Jag dödar den som väcker mig.. eller något sånt va ? Mmm.. juste ja.. Ni kan ju gissa vad som hände  -  "Niklas.. pappa är hos famor och farfar"  * suck *  haaha  xD  Alltså min pappa och praktiskt taget hela släkten kommer till farmor och farfar varje söndag för att äta och umgås så vi går alltid dit då för att träffa alla och speciellt pappa så ah drog mig upp ur sängen vid 1 - 2 tiden, typ 2 timmar för tidigt men jag klarar mig.. Ska se om man inte kan gå och lägga sig lite tidigare ikväll för börjar ju ändå så sent så kanske hinner få mina 10 timmar sömn som jag behöver för att vara utsövd  x)  * crazy sauce huh *

Men men.. drog till farmor och farfar dit även Sussi kom senare. Käkade underbar mat, bara spagetti och köttfärsås men älskar allting som farmor gör, allting har sån kärlek i sig och blir alltid mätt där! Somnar oftast i deras soffa haaha.. mendet är trevligt  :)  Bara det att man luktar verkligen som en kedjerökare när man väl går därifrån för att farfar röker inomhus och för att han röker liksom cigaretter med max 15 minuters mellanrum mellan varandra så ah  -  PASSIV RÖKNING FTW!

Men älskar ändå att vara där.. känner mig trygg där. Zabina frågade om jag skulle kunna tänka mig att flytta dit om dem skulle skaffa sig en dator och ett rum till mig.. sure, varför inte. Skulle vara jävligt skönt att ha någonstans att gå om man bara ville komma bort från allting. Men ser ju ingen orsak till varför jag skulle flytta dit, bara en tanke liksom..

Blir fan bara att ta det lugnt idag.. orkar inget annat.. oh juste de  -  mitt rum luktar inte inrökt med vattenpipa  x) it dissapeared  ;p  yes

Niklas vs. Vattenpipan
1 - 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0