DYRT ATT VARA VUXEN

Tjeenaa allihopa!

"FUSK! jag vill oxå börja sent på dagarna!" -  Nackdel, man slutar sent också.


Graaattiiiiss!! Du är 18, du är vuxeeen.. börjar ta steg in i vuxenliveet!  WOOHOOO!!   -   Visst känner man så oftast väl ?
Pfff*.. Nu när jag är "vuxen" så blir jag förd från Huddinge Sjukhus Diabetes Barn Mottagning till Södertälje Sjukhus Diabetes Mottagning och ah, vad mer.. just ja! Förut var det gratis men när man blir vuxen * yeaj * så kostar en träff på sjukhuset med läkare och så 300 spänn  - wooohoooeeeii...öööh.. ojj.

Så ah, det är ju verkligen skit kul! För jag har ju verkligen så mycket pengar att spendera att jag inte alls vet vad jag ska göra av dem - tack för att ni avlastar mig denna börda * slår med hammare i huvudet *

Menmen, ska i alla fall till Sjukhuset idag för att snacka med läkaren o.s.v. Börjar inte förens 12.00 i skolan idag så blir att man inte drar på första lektionen eftersom man ändå bara kommer hinna med en halvtimma, inte ens det.. så får se hur lång tid det här mötet tar.. inte så långt tror jag. Sen blir det Svenska B efter det sen Jazz dans senare i kväll  ;)  Yeaaj!

Så vi hörs senare i alla fall  ;D  See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0