DONE AAAAND DONE!!

Pfff.. haha, asso jaaaoo. Satt liksom på Svenskan och blev seriöst irriterad, tänkte liksom: vafan, sluta skaka för helvete.. hur svag får jag lov att vara ? HAAHA!

Jag vet ju såklart att man inte är svag bara för att man är nervös men jag blev så lack på mig själv för att min kropp * inte ens jag utan liksom min kropp, mitt omedvetna * fuckade upp sig så tillslut så tänkte jag bara: AAOO LÄGG AV! Vad ska jag vara nervös över.. och vet ni vad ? Det funkade delvis..  

Visst var jag nervös men inget som störde mig.. tycker nervositet och sånt där är sånt skit om man bara ska göra någon sån liten sak som att prata inför kanske 15 pers, har jag ett bra tal - vad ska jag vara rädd för då ?
Och talet gick amazing! Jag kände verkligen att alla blev tysta för seriöshetens skull och jag tappade inte bort mig eller sa saker som: äääh, ööhuum, ah.. utan höll mig till vad jag skulle göra  ;D 

Blir ännu gladare när jag tänker på att jag faktiskt började med talet igår efter 22.00 och att jag senare fick göra om det så somnade inte förens 03.00 heehe * niklas är stolt way to go nicklas, klappar på min egna axel!
Skickade även in ett Svenska B fördjupnings arbete som jag hade klart men jag trodde att jag hade lämnat in det. Sen blir jag bara så irriterad för jag vet att jag har gjort en annan uppgft som vi har men nu när jag kollar på dokumentet så är det inte klart! Alltså jag kommer verkligen ihåg när och vart jag gjorde det, men börjar undra om jag råkade spara det på själva datorn i skolan och inte på hela systemet så att nu om jag sätter mig vid en dator så finns inte det dokumntet där utan det finns bara på den datorn som jag sparade det på.. förvirrande ?  ah men i alla fall, så ska göra klart den ikväll tror jag så man får iväg den  :)

Gick upp och framförde mitt tal efter några stycken typ och alltså seriöst, gå upp först för då får du det överstökat så känner jag och fan va skönt det var efteråt haha  xD Har även skickat in talet till min lärare genom "urkund" så att hon kan se att jag inte har fuskat.. no cheating her no!   ;) 

Nu blir det mat sen blir det 1 & ½ timma med Jazz dans  (^^)  

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Lysande! Jag hade velat lyssna! Nu kan du fira helg med gott samvete!

2009-03-20 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0